Blesku i Reflexu se daří zvyšovat prodaný náklad
Mediální dům Czech News Center zaznamenal úspěšný start nového roku. Dařilo se deníku Blesk, Blesk magazínu i časopisům Reflex, Blesk pro ženy, Sport Góóól, Svět motorů a Auto Tip.
Deník Blesk si polepšil oproti minulému měsíci o 13,5 procenta na lednových 234 426 prodaných kusů. Vliv na tento nárůst měla čtenářská hra Trhák Blesku. Podobné pozitivní účinky měl Trhák i na nejčtenější časopis na trhu Blesk magazín, který si ve srovnání s prosincem 2016 polepšil o 14 procent, meziročně o tři procenta. Jeho prodaný náklad 339 036 kusů je nejlepším prodejem od května 2015. Navýšení prodeje zaznamenal i Nedělní Blesk, který si v meziměsíčním srovnání polepšil dokonce o 15 procent.
Příznivá čísla hlásí také zpravodajský týdeník Reflex. Jeho lednový prodej 57 763 kusů znamená nejen meziroční nárůst o čtyři procenta, ale také posun zpět na pozici nejprodávanějšího zpravodajského týdeníku.
První měsíc v roce 2017 byl optimistický i pro naše další tituly. Devíti procentním nárůstem oproti prosinci 2016 se může pyšnit i nejčtenější časopis pro ženy Blesk pro ženy. V lednu se prodalo 124 341 kusů. Dobrý start měl i sportovní měsíčník Sport Góóól s 10 356 prodanými kusy, což je oproti prosinci nárůst 13 procent.
Dobré výsledky mají také motoristické tituly mediálního domu CNC, a to i ve srovnání s prosincem 2016. Týdeník Svět motorů v lednu zaznamenal prodej 38 451 prodaných kusů, což znamená nárůst o šest procent, čtrnáctideník Auto Tip se pyšní 20 461 prodanými kusy, které představují nárůst o procento.
Czech News Center je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a téměř 4,5 miliónu návštěvníků internetu.