Nová kampaň brambůrkového brandu pro Česko a Slovensko začíná začátkem února. Producentsky se jí zhostil Punk Film, režii má Michal Žabka a loutkoví hrdinové nové kampaně se podle výtvarných návrhů VCCP zhmotnili ve studiu Animation People, kde byla realizována řada českých animovaných filmů.
„Jsme nesmírně rádi, že to klaplo – pardon, křuplo,“ říká Dejan Štajnberger, kreativní ředitel VCCP Praha. „Doufáme, že kampaň bude bramborózní a že se letošek do tuzemských dějin zapíše jako Rok brambor.“
Novou kampaň povedou dvě postavičky. Velký, zkušený a nepochybně vševědoucí brambor Zemák, a malý, roztomile natvrdlý Křupák. Zkušeně nás provedou historii, frajerstvím anebo jen tak každodenním koukáním na bednu.
„Jako lídři kategorie se vracíme tam, kde to všechno začalo (tedy na pole), a to zábavnou formou, která ke kategorii slaného snackingu neodmyslitelně patří,“ dodává Ondřej Široký za Intersnack.