Bubble povede digitální komunikaci Oriflamu
Agentura Bubble zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily tři agentury. Bubble vyhrálo díky celkové strategii zaměřit se na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60 tisíc a Bubble chce na tvorbě obsahu o kosmetice a životním stylu intenzivně spolupracovat právě s nimi.
Bubble bude mít na starost tvorbu obsahu a správu profilů na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube.
Tým, který se v Bubble bude starat o Oriflame, povede Martin Pistulka, někdejší dlouholetý šéfredaktor časopisu Čilichili. Společně s ním se digitální komunikaci Oriflamu bude věnovat account manažerka Eva Tuháčková, social media specialistka Marie Grafová a designérka Lucie Bajgartová.