Bubble vyhráli tendr pro T-Mobile

Interaktivní loutkárna

Interaktivní loutkárna Zdroj: Repro Strategie

Ke stávajícím značkám, jako jsou například Sazka, Škoda Auto nebo Jan Becher - Pernod Ricard, přibude v agentuře Bubble mobilní operátor T-Mobile. Výběrového řízení na zajištění správy sociálních sítí se kromě Bubble zúčastnily i agentury Symbio, Dream a Socialsharks.

„Spolupráce bude probíhat jak na strategické úrovni, tak při samotné realizaci kampaní na sociálních sítích. Primárně se chceme zaměřit na budování aktivních komunit na Facebooku. Péči o zákazníky však bude mít nadále pod kontrolou zákaznické centrum T-Mobile,“ potvrdil zakladatel a ředitel agentury Lukáš Kořínek. Bubble již dříve pro T-Mobile zrealizoval facebookovou soutěž Hoď se do zlata, v rámci které mohli fanoušci nahrávat své selfie fotky.

„Sociální média pro nás představují klíčový nástroj při komunikaci se zákazníky,“ uvedl Ivo Mareček, specialista on-line marketingu T-Mobile.