Budvar si vyladil Pardálovo bezové

Pardálovo Bezové

Pardálovo Bezové

Už i Budějovický Budvar vstupuje do segmentu ochucených piv. Nápoj s obsahem 2 % alkoholu přichází na trh 1. dubna a pivovar očekává, že v letošním roce překročí objem prodeje přes 10 tisíc hektolitrů. Novinku uvede kampaň z dílny agentury Kaspen/Jung von Matt.

Nový nápoj bude zákazníkům v České republice i na Slovensku k dispozici v plechovkách a lahvích o objemu 0,5 litru. Je vyroben ze světlého ležáku Pardál Echt a sirupu Yo z květu černého bezu. Neobsahuje žádná umělá barviva ani chemické konzervanty.

„Pardálovo bezové vyváženě kombinuje chuť a osvěžující aroma bezového květu a přitom nepotlačuje výrazný pivní charakter a hořkost. Věříme tedy, že Pardálovo bude z těchto důvodů příznivě přijímáno nejen muži, ale i ženami. Očekáváme, že v letošním roce prodáme nejméně 10 250 hektolitrů tohoto produktu,“ říká ředitel Budějovického Budvaru Jiří Boček.

Čtěte také:

Kampaň na Pardálovo bezové zapadá do konceptu „Pardálova škola ladění“, který pro Budvar vytváří reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Aktuální slogan „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba“ ale napovídá, že do přípravy nového produktu se tentokrát zapojily i ženy. Tvářemi kampaně jsou Sandra Siebenstichová a Roman Španiller – oba se zapojili do ladění nového produktu v říjnu 2012 a Roman Španiller je navíc původním členem „Pardálovy party“, která pomáhala vytvořit světlý výčepní Pardál v roce 2006 a ležák Pardál Echt v roce 2009.

Podívejte se na video z ladění bezové novinky:

Kampaň odstartuje 1. dubna a poběží v outdooru, v rádiích, v tisku v onlinu i v televizi. Až do května Budvar plánuje zvýšenou aktivitu v podobě ochutnávek a speciálních stojanů v místě prodeje, od června do září vyšle promotýmy na vybrané sportovní a kulturní akce.

Vizuál k uvedení ochuceného piva PardálVizuál k uvedení ochuceného piva Pardál