Staropramen rozšiřuje řadu ochucených piv

Staropramen Cool Hořký Pomeranč

Staropramen Cool Hořký Pomeranč

První nová příchuť – Staropramen Cool Hořký Pomeranč – opustil pivovar minulý týden a míří do regálů obchodů. Druhá se v nich objeví v polovině dubna. Pivovary Staropramen chtějí uvedením novinek posílit vedoucí pozici v segmentu.

„Když jsme předloni vyvíjeli Staropramen Cool Lemon, věřili jsme, že máme v ruce unikátní osvěžující mix piva a ovocné šťávy, který nám chválil snad každý, kdo ho ochutnal. Byla radost ho uvádět na trh. Všichni jsme tehdy pevně věřili ve velký úspěch. Přesto jsme byli překvapeni rychlostí, jakou si Cool Lemon začal získávat přízeň spotřebitelů,“ řekl generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Zbyněk Kovář.

Podle Kováře se celkový odhadovaný objem loni prodaných ochucených piv všech značek u nás pohybuje kolem hranice 460 tisíc hektolitrů. To je v přepočtu 92 miliónů půllitrů. Staropramen drží s Cool Lemon a Cool Grep v tomto segmentu padesátiprocentní podíl na trhu. „Ve své čtrnáctileté kariéře v pivovarnictví nepamatuji, že by nějaký segment takto rychle a dynamicky rostl. Jedná se o nejúspěšnější inovaci v moderní historii pivovarnictví v Česku a těší nás, že jsme mohli být u jejího vzniku,“ dodává Kovář.

„Značku Staropramen Cool již dva roky intenzivně budujeme kampaněmi kombinujícími odpovídající mediamix, ochutnávkové roadshow, využívání eventů a PR podporou budující jak náš brand, tak celou kategorii,“ říká manažerka značky Staropramen Eva Prajsová a potvrzuje, že stejná linie komunikace bude zachována i letos. Kampaň na uvedení nových příchutí je ve svém začátku, v této chvíli je její těžiště v PR a na facebookovém profilu.

Staropramen, vizuál pro rok 2013Staropramen, vizuál pro rok 2013