Centropol jde do televizí, sází na image od Proximity Prague

Centropol

Centropol

Pro Centropol připravila agentura Proximity Prague kampaň, která vychází z nové komunikační strategie a opírá se především o nový 30sekundový TV spot a 10sekundový sponzorský vzkaz. TV spot bude vysílán od 18. srpna do 12. října na všech hlavních televizních stanicích, sponzorský vzkaz pak spatří diváci od 22. září do 9. listopadu.

Centropol Energy se v kampani prezentuje jako chytrý způsob šetření na energiích. Rodinné zaměření kqampaně podtrhuje nový slogan „Centropol. Patří do rodiny.“ V kampani účinkuje také Lenka Graf, manželka předsedy představenstva firmy, která personifikuje značku Centropol.

Kampaň bude rovněž protažena do dalších komunikačních kanálů, od OOH nosičů po zákaznická centra až po interní komunikaci ve firmě. Celý proces tvorby samotného TV spotu zahrnoval přípravu několika variant a jejich rozsáhlé testování, na jehož základě došlo k úpravám a doladěním finální verze.

„Kampaň vnímáme jako strategickou investici do značky Centropol. Naším cílem je značku zviditelnit a posílit její pozitivní vnímání. Kromě oslovení nových zákazníků chceme ubezpečit i naše stávající zákazníky o dobré volbě,“ říká k tomu Aleš Graf.