ČSOB zahajuje spolupráci se čtyřmi agenturami

ČSOB

ČSOB Zdroj: E15 Eduard Erben

Banky ČSOB a ČSOB Pojišťovna si na základě výsledků tendru, který byl vyhlášen loni v září, vybrala své dodavatele v oblasti PR.

Spolupráce byla navázána dohromady se čtyřmi agenturami, a to se dvěma stávajícími – Bison & Rose a Botticelli PR – a se dvěma novými – Pleon Impact a Loosers. „Jsem rád, že se model otevřeného tendru, kde o sobě účastníci vědí, osvědčil. Dobré bylo i nechat soutěžícím dost času na přípravu, i díky tomu měly nabídky v naprosté většině velmi dobrou kvalitu,“ říká ředitel útvaru Externí komunikace a interní média ČSOB Ivo Měšťánek.

Produktovou komunikaci banky ČSOB a Poštovní spořitelny obhájila agentura Bison & Rose, komunikaci ČSOB pojišťovny získala do svého portfolia agentura Pleon Impact, která nahradila AC&C PR a pokrytí lifestylových médií obhájila agentura Botticelli PR. Vítězem výběrového řízení v nově vypsané kategorii – poradce pro sociální média – se stala agentura Loosers.