„Řada drobných podnikatelů a schopných lidí často doplácí na svou nedostatečnou internetovou prezentaci a zbytečně komplikovanou internetovou adresu, kvůli které nejsou vidět nebo nepůsobí seriózně. Cílem naší kampaně je ukázat na výhody vlastní internetové prezentace a především správně zvoleného doménového jména, tedy dobrou internetovou adresu,“ říká marketingový ředitel sdružení CZ.NIC Ondřej Písek.
Kampaň, která mimo jiné vysvětluje, proč je lepší publikovat obsah prostřednictvím webové stránky na vlastní doméně a ne prostřednictvím profilů na sociálních sítích, směruje zájemce na adresu Dobradomena.cz, kde je představen stručný návod jak vybrat a registrovat doménu a co vše s ní lze dělat.
Kampaň realizovala reklamní agentura Saatchi & Saatchi, poběží do konce tohoto roku a kromě internetu budou využity i venkovní plochy. Kampaň Dobrá doména je pokračováním stejnojmenné aktivity z roku 2009.