CZ.NIC spouští kampaň Dobrá doména

Sdružení CZ.NIC startuje 11. listopadu online část kampaně s názem Dobrá doména. Cílem je seznámit veřejnost s možností spojit svoji existenci v internetovém světě s vlastní doménou.

„Řada drobných podnikatelů a schopných lidí často doplácí na svou nedostatečnou internetovou prezentaci a zbytečně komplikovanou internetovou adresu, kvůli které nejsou vidět nebo nepůsobí seriózně. Cílem naší kampaně je ukázat na výhody vlastní internetové prezentace a především správně zvoleného doménového jména, tedy dobrou internetovou adresu,“ říká marketingový ředitel sdružení CZ.NIC Ondřej Písek.

2982180:normal690:true:true

Kampaň, která mimo jiné vysvětluje, proč je lepší publikovat obsah prostřednictvím webové stránky na vlastní doméně a ne prostřednictvím profilů na sociálních sítích, směruje zájemce na adresu Dobradomena.cz, kde je představen stručný návod jak vybrat a registrovat doménu a co vše s ní lze dělat.

Kampaň realizovala reklamní agentura Saatchi & Saatchi, poběží do konce tohoto roku a kromě internetu budou využity i venkovní plochy. Kampaň Dobrá doména je pokračováním stejnojmenné aktivity z roku 2009.