Den marketingu propere kreativitu a technologie

Radouane Hadj Moussa z DDB a ADC

Radouane Hadj Moussa z DDB a ADC Zdroj: archiv B2B Media

Využití kreativity, dat a technologií v marketingové komunikaci bude tématem konference Den marketingu, která proběhne v říjnu v Praze. 

Na konferenci Den marketingu v pražském sále OK systému vystoupí 18. října například Peter Mižík z agentury Zaraguza, který se zaměří na spolupráci s influencery na sociálních sítích. Předseda ADC a kreativní ředitel DDB Radouane Hadj Moussa bude spolu se Zuzanou Kubisovou (ADC) referovat o nejnovějších kampaních z Art Directors Club of Europe Awards. Konference proběhne jen několik dní po jejich návratu ze zasedání jury v Barceloně.

Stanislav Račínský z Vodafonu seznámí účastníky s implementací řešení Adobe Marketing Cloud v této telekomunikační firmě. Jednou z klíčových přednášek bude prezentace specialistky na věrnostní programy Venduly Mrázové z Wundermanu. Program Dr. Max Karta výhod, který agentura spravuje, získal letos v červnu tři ceny na soutěži Loyalty Magazine Awards v Londýně.

Mezi dalšími vystupujícími bude Tomáš Hrivnák, Matěj Novák z Czech Publisher Exchange a Jiří Vašek z Xaxis Czech Republic.

Konferenci pořádá B2B Media, která dosud organizovala například konference Customer Contact, Technologie pro marketing nebo Den direct marketingu.