Deník Mladá fronta E15 zvyšuje náklad a inovuje logo

Mladá fronta E15

Mladá fronta E15 Zdroj: Mlada fronta

Od září je deníku Mladá fronta E15 denně distribuováno o pět tisíc výtisků více. Celkový náklad tohoto ekonomického listu s řízenou distribucí tak nově dosahuje 55 tisíc výtisků. Vydavatelství Mladá fronta a divize Euro E15 také inovují logo a rozšiřují rubriky deníku.

Navýšený náklad jde jak do stávající distribuční sítě, které dominují administrativní budovy v Praze, Brně a Ostravě, tak na nová místa. Deník Mladá fronta E15 tak reaguje na rostoucí oblibu mezi čtenáři, kteří poukazují na to, že list je na mnohých místech již hned ráno zcela rozebrán. Zvýšení nákladu umožňují zlepšující se ekonomické výsledky listu, mimo jiné díky rostoucí čtenosti. Čtenost podle průzkumu Media projekt za první pololetí roku dosahovala 85 tisíc, což představuje meziroční nárůst 73 procent.

Novinky jsou i redakčního charakteru. „Mezi nové rubriky patří týdenní stránka Ruský byznys, která navazuje na již dříve zavedené oblíbené stránky Středoevropský byznys a Asijský byznys. Novinkou je také týdenní rubrika Strategie, kterou připravuje redakce tohoto nejstaršího tuzemského časopisu o marketingu, reklamě a médiích,“ řekl Tomáš Skřivánek, ředitel divize Euro E15 a šéfredaktor deníku Mladá fronta E15.

Vedle masivnější distribuce si čtenáři všimnou inovovaného loga. Ke změně loga po šesti letech existence deníku vydavatel přistoupil proto, aby sjednotil jeho podobu pro všechny platformy, na kterých E15 vychází. Stejné zakulacené logo, do kterého je integrovaný nápis Mladá fronta, tak nyní uvidí jak čtenáři tištěného vydání, tak internetových stránek i aplikací pro chytré telefony a iPady.

Nové logo Mladá fronta E15Nové logo Mladá fronta E15 | Mlada fronta

„Všechny změny přispějí k dalšímu posílení postavení deníku E15 na trhu. Ekonomická divize, ve které vydáváme kromě E15 také týdeník Euro, Profit, Právo & Byznys, Obchod & Finance a Strategii, je již nyní největším ekonomickým vydavatelem v ČR. Přejeme si, abychom v tomto segmentu dále rostli,“ řekl David Hurta, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.