Design lahve Fruttimo Aquila boduje v zahraničí

Obal lahve Fruttimo Aquila

Obal lahve Fruttimo Aquila Zdroj: archiv

Karlovarské minerální vody dosáhly „obalového“ zahraničního úspěchu. Design jejich lahve Fruttimo Aquila, který navrhl Marek Mikovec, ocenil web Packaging of the world.

Světově uznávaný web o obalovém designu PackagingoftheWorld.com si povšiml lahve nového produktu Fruttimo Aquila od Karlovarských minerálních vod (KMV), který navrhl designér Marek Mikovec.

„Tvar lahve symbolizuje čerstvě okrájené ovoce. Průhlednou část lahve tvoří více než padesát facet, ze kterých ani jedna není stejná. Lesk facet a také lom světla dynamicky mění tvar a dává lahvi unikátní charakter,“ říká designér Marek Mikovec, který už pro KMV navrhoval např. vzhled nových sportovních lahví Magnesia Go nebo stage bar pro Mattoni Koktejl Festival.