Digitální Týdeník Echo vychází poprvé i v tištěné podobě

Týdeník Echo24 v tiskárně

Týdeník Echo24 v tiskárně Zdroj: Repro Echo24.cz, Jan Zatorsky

Týdeník Echo dnes poprvé vychází v tištěné podobě. Vydavatelství, za kterým stojí bývalý šéfredaktor Lidových novin Dalibor Balšínek, tak rozšíří původně digitální časopis, jehož první číslo vyšlo letos 4. července. Vydavatelství od března provozuje také názorový internetový deník Echo24.cz.

Týdeník Echo byl od počátku zamýšlený jako výběrové čtení pro náročné čtenáře. „Věnujeme se jen důležitým a podstatným tématům z české politiky a ekonomiky, světovým událostem a změnám ve společnosti. Připravujeme rozhovory s osobnostmi, které mají co říct a které se v českých médiích moc neobjevují. Páteří Týdeníku Echo jsou komentáře a analýzy, pěnu dní necháváme plavat,“ uvedl Balšínek v nedávném textu věnovaném tištěnému projektu.

Printová verze obsahuje některé nové rubriky a více prostoru dostává i titulní téma. V prvním čísle to je vystoupení prezidenta Miloše Zemana v posledních Hovorech z Lán a rozměr prezidentské funkce je i předmětem diskusního Salonu a související analýzy.

Cena na stánku činí 39 korun, připraveno je i snížené předplatné pro čtenáře dosavadní digitální verze. Počáteční náklad je 30 tisíc výtisků, za minimální hranici Balšínek považuje 5000 prodaných kusů. Vydavatelství na webu zveřejnilo přehled 6500 prodejních míst.

Tuzemský vydavatelský trh se kromě projektu Echo nedávno rozrostl o měsíčník Reportér bývalého šéfredaktora deníku Dnes Roberta Čásenského. Nové tituly v listopadu vznikají i ve vydavatelství Tablet Media Michala Klímy. Po týdeníku Dotyk, který vychází od loňského května, v tomto týdnu začal vycházet měsíčník o historii a současnosti královských rodů Dotyk Styl Royal. Dalšími čistě tabletovými periodiky budou Dotyk Styl Bydlení a Dotyk Byznys.