Direct Pojišťovna se po dvou letech vrací k Mark/BBDO

Direct Pojišťovna

Direct Pojišťovna

Agentura Mark/BBDO zvítězila v tendru Direct Pojišťovny, který probíhal od října do prosince loňského roku. Střídá Ogilvy & Mather, která s pojišťovnou spolupracovala uplynulé dva roky.

Dvoukolového výběrového řízení se v první fázi účastnilo deset agentur – Ogilvy, Mark/BBDO, Vaculík Advertising, DDB, Leo Burnett, Lowe, McCann Erickson, Leagas Delaney, TWBA a Saatchi & Saatchi. Do druhého kola, kromě Mark/BBDO a Ogilvy & Mather, postoupily ještě McCann Erickson a Vaculík Advertising.

„Hledali jsme strategického partnera, který bude schopen navrhnout a realizovat integrovaná komunikační řešení. Proto klíčovou roli ve výběru kreativní agentury hrálo především strategické myšlení a kreativní zpracování prezentovaných návrhů, ale také efektivita a flexibilita. Na základě vyhodnocení těchto kritérií jsme se rozhodli pro agenturu Mark/BBDO,“ říká ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky Direct Pojišťovny Ondřej Havlík.

Mark/BBDO dostává na starosti kompletní strategické plánování a přípravu veškerých reklamních kampaní Direct Pojišťovny. Komunikace by se měla opírat o klíčové pilíře strategie Direct Pojišťovny, především o cenově výhodné produkty, kvalitní služby a rychlý a jednoduchý způsob sjednání pojištění. „Spolupráce s Mark/BBDO již byla zahájena a je v plném proudu.,“ řekla Strategii tisková mluvčí Direct Pojišťovny Kateřina Krásová, kdy bude první kampaň spuštěna, ale neupřesnila.

Agentura Mark/BBDO s Direct Pojišťovnu spolupracovala od jejího vstupu na český trh a stojí za úspěšnými a oceňovanými reklamními kampaněmi Zloději, Tvůj soused a Lama.