Do ředitelského křesla Media Clubu usedá Ladislav Dianiška

Ladislav Dianiška

Ladislav Dianiška Zdroj: archiv

Do čela Media Clubu nastupuje od 1. dubna Ladislav Dianiška. Na této pozici střídá Petra Jelínka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.

Ředitelem společnosti Media Club se stal Ladislav Dianiška, který má za sebou dvacetiletou zkušenost na obchodních, marketingových i logistických pozicích.

Přichází ze soukromé zdravotnické sítě Santé ze skupiny TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel působil také ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka.

Společnost Media Club má v rámci televizní reklamy na starosti prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a skupiny Óčko. V rámci online reklamy obstarává portfolio webů Prima Online a také produkt vytvořený ve spolupráci se společností Seznam.cz. Třetím mediatypem, který Media Club zastupuje, je skupina stanic pod hlavičkou Radio United a Rádio Impuls.