„Společnost Effectix v rámci výběrového řízení prokázala, že SEO skutečně rozumí a dokáže nabídnout přesně sledovatelné výsledky své práce a připravit pro mBank služby šité na míru. Od vzájemné spolupráce si slibujeme nejen navýšení provozu z přirozeného vyhledávání, ale také úpravu obsahu internetových stránek mBank tak, aby na něm návštěvníci vždy nalezli to, co hledají,“ uvedl marketingový manažer banky Petr Vondráček.
Optimalizaci pro vyhledávače (SEO, Search Engine Optimization), tedy starost o potřebné vlastnosti webových stránek mBank.cz s ohledem na co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání, bude Effectix.com zajišťovat od září tohoto roku. V první fázi půjde hlavně o webové stránky mBank, probíhat by měly i konzultace a návrhy, které umožní obohatit obsah webu samotného i online propagaci značky a produktů mBank mimo webové stránky. Součástí služeb v prvním fázi bude i prověření a aktualizace nástrojů webové analytiky (např. Google Analytics), tak aby umožnily bance lépe vyhodnocovat chování návštěvníků a efektivitu webu.