FLEMA Media Awards: Po dvou nominacích pro Coca-Colu, Milku a Budvar

Flemedia na rebrandingu spolupracují s agenturou Cream Prague

Flemedia na rebrandingu spolupracují s agenturou Cream Prague

CocaCola – Poděl se o radost
Fidorka – Vykutálená rošťárna: Kampaň začala na Apríla a rošťárny se objevily v rámci vysílání TV Prima nebo na Novinkách
Jägermeister – Hegermeister: Na zrušení prohibice zareagovala značka na falešné titulní strany Dnes a Lidových novin titulkem „Kein Hegermeister *Už ani kapku prohibice“
McDonald’s – mobilní aplikace „Můj McDonald’s" 2013
Velkopopovický Kozel – Štrngátor: Oslava toho, že Velkopopovický Kozel 11% sa stal českým pivem roku 2012, probíhala i v hospodách
5
Fotogalerie
Pořadatelé soutěže o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku v rámci páteční konference FLEMA Media zveřejnili shortlist. Do finále postoupilo celkem 16 prací z 54 přihlášených. Po dvou nominacích mají Coca-Cola, Budvar a Milka.

O osmý ročník soutěže, která je určena především mediálním agenturám a zadavatelům, byl menší zájem než vloni. „Letos bylo přihlášeno 54 prací, což je o 14 méně než v roce 2012. Důvodem je momentální situace na trhu, méně kampaní znamená logicky méně přihlášek,“ komentoval zájem o soutěž její ředitel René Jež.

Do finále soutěže, ve které je vypsáno šest kategorií podle mediatypu, dvě průřezové kategorie a navíc se udělují tři zvláštní ocenění, letos postoupila například Coca-Cola s kampaní, ve které se prezentovala v rámci soutěže Superstar, a s kampaní Poděl se o radost, kdy název Coca-Cola nahradila na etiketách českými jmény. Dvě nominace získala i Milka a její valentýnské.kampaně.

Dvě želízka v ohni má také Budějovický Budvar. Šanci na ocenění má jeho Osudové NE jako televizní minisérie připomínající partnerství značky s českou hokejovou reprezentací a také kampaň, kdy se při překlepu během vyhledávání na Centru objevilo upozornění, že „po nealku Budvar se písmenka nepletou“.

Další z nominovaných kampaní najdete ve fotogalerii:

Shortlist FLEMA Media Awards:

Nejlepší kampaň

Fidorka – Vykutálená rošťárna / Starcom Media Vest Group (cz)

Nejlepší malá kampaň

Telecom – Nepočujúci – Neslyšící / Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Milka – Ukáž svou lásku celému světu / Starmedia Co (cz+sk)

Nejlepší využití TV

Coca-cola – Multiscreen SuperStar / Starcom Media Vest Group (cz)
Budweiser Budvar – Osudové NE / PHD (cz)

Nejlepší využití tisku

Jägermeister – Hegermeister / Attention!Media s.r.o.(cz)

Nejlepší využití rádia

Otrivin – Aj s nádchou sa dá zabaviť / Starmedia Co. (sk)

Nejlepší využití OOH

Coca-cola – Poděl se o radost / Starcom Media Vest Group (cz)
Ambi Pur – Torture Rooms / MediaCom Praha (cz+sk)
Ikea – I malá změna může váš domov nečekaně rozsvítit / MEC Czech (cz)
Velkopopovický Kozel – Štrngátor / MADE BY VACULIK (sk)

Nejlepší využití digitálních médií

Milka –Aká je naša láska / digita.sk (sk+sk)
Budweiser Budvar – Po nealku se písmenka nepletou / PHD (cz)
Microsoft – Launch Windows 8 / digita.sk (sk)
McDonald´s – Mobilní aplikace „Můj McDonald´s“ 2013 / OMD Czech (cz)

Nejlepší využití kinoreklamy

Samsung – Živý kinospot / digita.sk (cz+sk)

O tom, jak dopadl loňský ročník soutěže, se dočte zde: