FLEMA Media Awards rozdala ceny

Kampaň Jägermeisteru oceněná na FLEMA Media Awards 2015

Kampaň Jägermeisteru oceněná na FLEMA Media Awards 2015 Zdroj: archiv

Vítězové 10. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, byli slavnostně vyhlášeni. Zároveň byly uděleny ocenění Česká a Slovenská agentura desetiletí.

FLEMA je vyhlašována společností FLEMEDIA, mediálním poradcem a auditorem, a jedná se o první soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Přihlásit kampaň do soutěže mohl kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku (mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy, médium, atd.) Hodnoceny byly práce realizované na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2014 do 30. června 2015. Odborná porota hlasovala ve dvou kolech.

V pěti kategoriích zvítězily české kampaně a pouze v jedné slovenská. Inovativní agenturou se stala Kaspen/Jung von Matt následovaná agenturami OMD Czech a PHD. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Vodafone Czech Republic. Za ní skončily Mondelez a Volkswagen. Grand Prix, která se uděluje vítězi jedné z kategorií, který v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů, získala agentura OMD Czech s kampaní Vodafone Czech Republic – Trosečníci na D1.

Nejinovativnější využití televize se podařilo kampani Jägermeisteru z dílny tuzemské Kaspen/Jung von Matt

Všechny vítězné kampaně je možné shlédnout na webu soutěže www.flema.cz nebo v ročence FLEMA, která vychází v druhé půlce listopadu.

K 10. výročí soutěže byla udělena speciální ocenění Česká agentura desetiletí a Slovenská agentura desetiletí. V Česku ji získala mediální agentura Starcom MediaVest Group a na Slovensku Starmedia.