Focus Agency zvítězila v tendru DSV

Dánská logistická společnost DSV si zvolila za svého komunikačního partnera pro následující rok agenturu Focus Agency. Komunikace bude postavena jednak na PR aktivitách v podobě media relations, na nákupu inzerce v tisku a pronájmu outdoorových reklamních ploch.
V projektu bude dále využita PCC kampaň a účast na vybraných konferencích a veletrzích. Cílovou skupinou jsou především osoby na manažerských postech společností. Sdělení by měla zasáhnout jednatele společností, výkonné ředitele, finanční manažery a manažery s rozhodovací pravomocí v oblastech logistiky.
„Plánovaná komunikace bude realizována především ve spolupráci s ekonomickými a ekonomicko-hospodářskými tituly, ve kterých se budeme zaměřovat na korporátní komunikaci, např. formou profilových rozhovorů s vedením společnosti DSV,“ říká manažerka projektu Michaela Škopková.
„Dále se zaměříme na tituly o dopravě a logistice, kde budou prezentována témata související s účastí na veletrzích, logistikou, otevřením nové pobočky apod. Jako podpůrné budou sloužit tituly marketingové, v nichž předpokládáme zveřejňování informací souvisejících např. s personálními změnami ve společnosti,“ doplňuje Michaela Škopková.
Dánská společnost DSV, která působí ve více než 60 zemích světa, je 3. největší evropskou silniční zasilatelskou společností a specializuje se na mezinárodní silniční, námořní a leteckou přepravu zakázek od 100 kg do 24 tun.