Focus Agency zvítězila v tendru DSV

DSV

DSV

Česká PR agentura Focus Agency zvítězila v tendru, který vypsala dánská logistická společnost DSV. Od listopadu 2011 do prosince 2012 bude dodavatelem jeho komunikační strategie.

Dánská logistická společnost DSV si zvolila za svého komunikačního partnera pro následující rok agenturu Focus Agency. Komunikace bude postavena jednak na PR aktivitách v podobě media relations, na nákupu inzerce v tisku a pronájmu outdoorových reklamních ploch.

V projektu bude dále využita PCC kampaň a účast na vybraných konferencích a veletrzích. Cílovou skupinou jsou především osoby na manažerských postech společností. Sdělení by měla zasáhnout jednatele společností, výkonné ředitele, finanční manažery a manažery s rozhodovací pravomocí v oblastech logistiky.

„Plánovaná komunikace bude realizována především ve spolupráci s ekonomickými a ekonomicko-hospodářskými tituly, ve kterých se budeme zaměřovat na korporátní komunikaci, např. formou profilových rozhovorů s vedením společnosti DSV,“ říká manažerka projektu Michaela Škopková.

„Dále se zaměříme na tituly o dopravě a logistice, kde budou prezentována témata související s účastí na veletrzích, logistikou, otevřením nové pobočky apod. Jako podpůrné budou sloužit tituly marketingové, v nichž předpokládáme zveřejňování informací souvisejících např. s personálními změnami ve společnosti,“ doplňuje Michaela Škopková.

Dánská společnost DSV, která působí ve více než 60 zemích světa, je 3. největší evropskou silniční zasilatelskou společností a specializuje se na mezinárodní silniční, námořní a leteckou přepravu zakázek od 100 kg do 24 tun.