Hamé využije v kampani české biatlonisty Soukalovou, Moravce a Šlesingra
„V kampani se chceme zaměřit zejména na mladší generaci a naše prémiové výrobky. Celou kampaň naplánujeme tak, aby kulminovala v období sportovních vrcholů celé zimní sezóny,“ říká ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé Marcela Mitáčková. TV kampaň vzniká v režii Jakuba Hussara.
Cílem je propojit špičkový sport s běžnými denními činnostmi. Na více si ale diváci musí skutečně počkat do začátku příštího roku,“ naznačuje Mitáčková. Zároveň upozorňuje, že kromě televizních a rozhlasových spotů Hamé počítá také s využitím tisku, internetu a také přímou komunikací se zákazníky včetně spotřebitelských soutěží a ochutnávek. Kampaň připravuje agentura Konektor.
Hamé se do sportovního marketingu vrací po několika letech. V letech 2002 až 2007 bylo generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín.