Havas spouští kampaň pro mBank

kampaň mBank

kampaň mBank Zdroj: archiv

Změna k lepšímu – to je hlavní motto první letošní kampaně mBank z dílny Havas.

mBank podporuje kampaní bezplatné mKonto a speciální nabídku mPůjčky na zkoušku s „nulovým úrokem“.

Kreativa kampaně je postavená na dlouhodobých hodnotách mBank, jako je bankovnictví bez zbytečných poplatků či srozumitelné podmínky pro každého klienta. Touto komunikací se mBank vymezuje nejen vůči zaběhnutému pohledu na bankovní sektor, ale navíc ho jemně provokuje.

Koncept kampaně vytvořila na projektové bázi reklamní agentura Havas Worldwide Prague, produkci mělo na starosti studio Dream. Spot režíroval Štěpán „Fok“ Vodrážka. Ten na sebe poprvé upozornil krátkým filmem The Deal, který se umístil v Top 5 v celosvětové soutěži hodnocené Ridley Scottem. Byl také nominován na Young Director Award na festivalu v Cannes.

Reklamní spoty se budou vysílat na TV Nova do konce února. Součástí kampaně bude také intenzivní online reklama, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing a spotřebitelská soutěž. Mezi mediatypy bude zastoupen také outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank pak kampaň podpoří na svých obchodních místech pomocí POS materiálů.