Podle výkonného ředitele Tiscali Media Michala Kubíka jde spíše o ojedinělý krok. „Nechceme vystupovat jako mediální zastupitel, naší motivací je zároveň projektová spolupráce s Microsoftem,“ řekl Kubík.
Skype dosud mediálně zastupovala Goldbach Audience. Podle Kubíka Tiscali s Microsoftem o prodeji reklamy jednalo již dlouho a také za tím účelem posílilo tým o dva obchodníky a projektového manažera. „Souvisí s tím i nástup Karla Brýny do pozice obchodního ředitele,“ potvrdil Kubík.
Skype celosvětově používá 280 miliónů lidí a zaznamenává meziroční 40procentní růst. V roce 2011 se stal vlastníkem Skype Microsoft. Program podporuje velkoformátové, multimediální a interaktivní reklamy.
Tiscali Media se do mediálního zastupování pustila teprve nedávno, když začala prodávat inzertní prostor na webové stránce Show Jana Krause. Další kroky v tomto směru ale podle Kubíka neplánuje.