Inzerci na Skype bude prodávat Tiscali Media

Skype Česká republika.

Skype Česká republika. Zdroj: Jan Sedlak

Intenetové vydavatelství Tiscali Media uzavřelo s Microsoftem dohodu o prodeji reklamy v programu Skype v České republice. Tiscali bude nabízet inzertní plochy na PC a na mobilních zařízeních.

Podle výkonného ředitele Tiscali Media Michala Kubíka jde spíše o ojedinělý krok. „Nechceme vystupovat jako mediální zastupitel, naší motivací je zároveň projektová spolupráce s Microsoftem,“ řekl Kubík.

Skype dosud mediálně zastupovala Goldbach Audience. Podle Kubíka Tiscali s Microsoftem o prodeji reklamy jednalo již dlouho a také za tím účelem posílilo tým o dva obchodníky a projektového manažera. „Souvisí s tím i nástup Karla Brýny do pozice obchodního ředitele,“ potvrdil Kubík.

Skype celosvětově používá 280 miliónů lidí a zaznamenává meziroční 40procentní růst. V roce 2011 se stal vlastníkem Skype Microsoft. Program podporuje velkoformátové, multimediální a interaktivní reklamy.

Tiscali Media se do mediálního zastupování pustila teprve nedávno, když začala prodávat inzertní prostor na webové stránce Show Jana Krause. Další kroky v tomto směru ale podle Kubíka neplánuje.