Jak se točily žárlivé dárky

O2 Vánoce

O2 Vánoce

Nahlédněte do zákulisí natáčení letošních vánočních televizních spotů O2.

Vánoční kampaň společnosti Telefónica odstartovala 1. listopadu a na webu Strategie jsme o ní už informovali. Jen pro připomenutí a pro ty, kdo spoty ještě neviděli: předvánoční kampaň O2 je příběhem zhrzených dárků, které opouštějí regály a výlohy a vydávají se útočit na reklamní poutače operátora.

Celkem šest exekucí televizních spotů se pod vedením režiséra Tomáše Mašína natáčelo tři dny – dva dny v exteriérech v centru Prahy a jeden den ve studiu.

Hlavním cílem tvůrců bylo, aby spoty vyznívaly autenticky. K tomu je zapotřebí složitých triků a je nutné, aby se postavy pohybovaly technicky správně a přitom přirozeně. Proto byli k natáčení přizváni profesionální loutkoherci, konkrétně skupina Animation People.

Část tříminutového filmu o natáčení „žárlivých hraček“ je věnována i postprodukčním pracím, které následují po samotném natáčení a díky nimž zmizeli loutkoherci nebo vodicí lana a tyče.

Podívejte se, jak se točila vánoční reklama O2: