Kampaň Avonu kvete i v zimě

Kampaň Avonu

Kampaň Avonu Zdroj: Mamadam

Kampaň Avonu
2
Fotogalerie

Avon vyšperkoval svoji aktuální tiskovou inzerci zajímavým módním doplňkem – skládanou kytičkou ve stylu origami. Za nápadem stojí agentura Starlink.

Vzhledem k požadavku na vysokou estetickou kvalitu musel kreativní tým Starlink při řešení této rafinované vkládané inzerce volit speciální materiál i komplikovanější postup celé realizace.

„Největší výzvou bylo materiálové zpracování kytičky a její správné složení. Materiál musel vycházet z charakteru origami, tzn. papíru, který půjde adekvátně složit. Současně jsme ovšem museli zohlednit důraz na estetiku a tvarovou stálost rozložené kytičky, aby ji ženy mohly použít jako ozdobu do vlasů či na kabelku. Pro tyto účely byl ideální papír s vysokou gramáží a matnou laminací. Každá kytička se skládala ručně, dočasně byla zafixována gumičkou a uvolněna až po nalepení do svázaného titulu,” popsala výrobu inzerátu Jana Mašínová ze Starlink.

Realizační tým zimní tiskové kampaně pro Avon, která proběhla v časopise Žena a život, tvořili Dajana Hričovec (Avon Advertising Specialist), Jana Mašínová (Starlink Business Director), Michael Beránek (Starlink Project Manager) a Hana Pekárková (Print Specialist).