Karlovarské minerální vody vybraly Ogilvy & Mather, na podzim spustí produktovou kampaň

Ladislav Báča, Ogilvy

Ladislav Báča, Ogilvy Zdroj: Repro Strategie (Martin Pinkas)

V tendru společnosti Karlovarské minerální vody zvítězili Ogilvy & Mather. Pod taktovkou agentury odstartuje letos na podzim kampaň k uvedení nového produktu z řady Magnesia. Na promo aktivitách se bude podílet agentura Geometry Global.

Magnesia se představí v nové lahvi speciálně navržené pro používání při sportovních aktivitách. V rámci kampaně proběhne aktivace v místě prodeje včetně samplingu či komunikace prostřednictvím webovských stránek a sociálních sítí. Kreativu kampaně měli na starosti Will Rust, Adéla Zrzavá a Tereza Kučerová. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Tomáše Lišky a Jaroslava Nováka.