Keramika Soukup si na posílení značky najala agenturu Crest Communications
Keramika Soukup, která vznikla v roce 1992 jako ryze česká soukromá firma, patří po dvaceti letech svého působení mezi přední prodejce vybavení koupelen. V Česku má tři vlastní pobočky s velkými vzorkovnami, klientům je dostupná také prostřednictvím rozsáhlé sítě partnerských prodejen na celém území republiky.
„Agenturu Crest Communications jsme si vybrali pro jejich dlouholeté a bohaté zkušenosti na poli PR pro koupelnové vybavení. Od spolupráce si slibujeme celkové zvýšení povědomí o značce Keramika Soukup. Důraz klademe zejména na Prahu, kde máme ve Stodůlkách pro klienty otevřený nový showroom s množstvím vzorových koupelen. Věříme, že nastartování PR aktivit nám přinese vyšší znalost značky, pozitivní image a ve svém důsledku i nové spokojené zákazníky,“ komentuje zahájení spolupráce Jiří Soukup ml., člen představenstva společnosti.