Lukoil motivuje své zákazníky prostřednictvím Foursquare

Lukoil využívá sítě Foursquare

Lukoil využívá sítě Foursquare

Lukoil Česká republika začal od dubna svým zákazníkům a fanouškům nabízet věrnostní program prostřednictvím aplikace Foursquare, která je dostupná na všech čerpacích stanicích.

Sociální síť Foursquare patří mezi „location-based services“ postavených na využití smartphonů. V reálním čase jsou uživatelé v kontaktu se svými přáteli, se kterými sdílejí místa, kde se aktuálně nacházejí.

Lukoil nabídne uživatelům Foursquare na každé čerpací stanici kávu zdarma pro nejvěrnějšího zákazníka (tzv. Mayora) při každé jeho návštěvě, ale také stejnou odměnu při každém pátém přihlášení (check-in) na kterékoliv stanici Lukoil. Firma chce tak mimo jiné podpořit rozvoj této sociální sítě v České republice.

„Lukoil představuje moderní firmu, která vnímá změny na trhu a nové komunikační příležitosti. Mnoho našich současných i potenciálních zákazníků je aktivních na sociálních sítích a bylo by netaktické tyto nové možnosti opomíjet,“ říká Robert Nowek, Director of Retail CEEB společnosti Lukoil.

„Momentálně máme vybudovanou více než třináctitisícovou komunitu příznivců na Facebooku, kterým mimo jiné nabízíme mapu čerpacích stanic včetně aktuálních cen, což doposud nikdo z přímé konkurence nedělá. Jsme aktivní také na Twitteru a sledujeme různá tematická diskusní fóra,“ dodává Nowek.