Makro posiluje sociální média

Martina Žemličková, Makro

Martina Žemličková, Makro Zdroj: Makro

Petr Novotný , Strategie
O sociální média společností Makro ČR a Metro SK se nově stará Martina Žemličková. Jejím úkolem na nově vytvořené pozici je příprava obsahu, správa kampaní a péče o zákazníky na sociálních sítích těchto velkoobchodů, zejména na Facebooku, Twitteru a Instagramu.

Do Makra přišla Martina Žemličková z digitální agentury Dark Side, kde měla na starosti jako account manažerka digitální komunikaci a věrnostní program Centra Černý Most. Vedla zde rovněž kampaň pro značku Calvin Klein, tvořila obsah na Instagram pro Lentilky a starala se o sociální sítě Zásilkovny.

Začínala jako PR Executive ve stejné agentuře, jejím hlavním projektem bylo kompletní zajištění pilotního ročníku soutěže CBRE Zasedačka roku.

Žemličková vystudovala Marketingovou komunikaci a public relations na Univerzitě Karlově v Praze.