Maxmedia zveřejňují obsazenost reklamních ploch

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Společnost Maxmedia spustila nové webové stránky, které jsou napojeny na interní systém určený pro tvorbu nabídek, rezervací i samotný prodej. Díky tomuto propojení mohou zájemci o komunikaci ve venkovní reklamě ihned zjistit, jaké plochy z portfolia Maxmedia jsou aktuálně volné.

„Dáváme možnost marketérům aby viděli on-line všechny aktuálně volné plochy, které si mohou od naší společnosti koupit,“ uvádí managing director společnosti Maxmedia David Bartoš a dodává: Plochy je možné si prostřednictvím webu vybrat a nechat si zaslat odkaz na stažení kompletní nabídky včetně rodných listů jednotlivých ploch.“

Zájemce o pronájem reklamní plochy najde na stránkách Maxmedia mimo jiné i infromace o dostupnosti jednotlivých nosičůZájemce o pronájem reklamní plochy najde na stránkách Maxmedia mimo jiné i infromace o dostupnosti jednotlivých nosičů

V on-line nabídce firmy MaxMedia není uvedena pouze cena reklamních ploch, tady je nutná konzultace s obchodníkem společnosti. „Cenu je nutné zkonzultovat s naším obchodníkem, protože ji přizpůsobujeme konkrétnímu klientovi a kampani,“ říká Bartoš.

Společnost Maxmedia v současné době nabízí k pronájmu zhruba osmdesát reklamních ploch, zaměřuje se hlavně na bigboardy, double bigboardy a plachty. Zpřístupněním on-line informací o jejich dostupnosti chtějí její zástupci usnadnit práci marketérům a mediálním agenturám a zároveň očekávají, že by jim tento krok mohl přinést konkurenční výhodu.