Milka se kreativně připravila na Valentýna

Jsem tvůj největší fanoušek!

Jsem tvůj největší fanoušek! Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
Svátek zamilovaných je nejen voňavý po růžích, ale také slaďoučký po cukrárenských výrobcích. A Milka kuje ve své valentýnské kampani železo, dokud je žhavé.

Jeden z hlavních hráčů na trhu s čokoládou v České republice i na Slovensku přichází s netradiční kampaní, která na Valentýna vyzývá cílovou skupinu 18-25 claimem „Řekni to po svém“.

Kampaní, která bude spuštěna 26. ledna, chce Milka ukázat, že každý může vyznat lásku originálně. Outdoorovou a online část kampaně tvoří motiv ilustrovaného srdce, které má vyjádřit osobní charaker člověka, jeho záliby nebo přímo specifický životní styl. Ve velkých českých a slovenských městech a v Praze navíc i v metru bude kolovat 15 různých kreativ kampaně, které jsou umístěné na základě GPS souřadnic vždy tak, aby sdělení bylo co nejrelevantnější pro kolemjdoucí (v obchodních centrech, u parku, u zimního stadionu atd.).

Pro mě hraješ hlavní roli!Pro mě hraješ hlavní roli! | archiv

Agentura TL5 Digital vytvořila kreativní koncept kampaně Řekni to po svém, který budete moci potkat ve formě silné OOH kampaně a online aktivace (aplikace s bannerovou podporou), kde si budou moci všichni milovníci vytvořit a poslat svoje vlastní srdíčka.

Milka, ukázka aplikaceMilka, ukázka aplikace | archivAplikace od Milky, aneb Vyrob si svůj Valentýn

PR.Konektor zajišťuje kompletní PR servis a efektivní integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s opinion leadery, vytvořil microsite a má na starosti content management.