Na podzim se o slovo přihlásí Mňau TV

Možná budoucí hvězda televizního kanálu Mňau TV

Možná budoucí hvězda televizního kanálu Mňau TV Zdroj: archiv

Domácí miláčkové budou mít od září vlastní televizní kanál – Mňau TV. Společnost CE Media, která ho bude provozovat, si dělá zálusk na tříprocentní podíl na trhu.

Společnost CE Media, která v České republice provozuje televizní kanál o životním stylu Mňam TV, zahájí v září letošního roku vysílání Mňau TV. Nový kanál bude zaměřen na svět psů, koček, papoušků a dalších domácích mazlíčků. Signál kanálu bude šířit celoplošný Multiplexu 4, který zasáhne přes 95 procent obyvatel ČR.

Podle průzkumů provozovatele patří Češi k nejvášnivějším milovníkům domácích zvířat na světě, Mňau TV si proto slibuje, že o diváky nebude mít nouzi. „Ve střednědobém výhledu máme podobný cíl jako u Mňam, tedy tříprocentní podíl na trhu,“ představuje plány generální ředitel CE Media Pál Milkovics. „Budeme vytvářet vlastní obsah, ale navíc existuje a neustále vzniká bezpočet zajímavých materiálů od samotných majitelů. Přímé zapojení diváků bude tvořit důležitou součást vysílání.“

Mňau TV bude cílit převážně na ženy a děti. Cílem provozovatele je vytvořit rodinný kanál, u jehož sledování se sejde celá domácnost. Výrobu bude zajišťovat několik desítek pracovníků v synergii se sesterským kanálem Mňam TV. Celková investice do projektu se pohybuje v desítkách milionů korun. „Nový kanál počítá s o něco většími počátečními náklady než Mňam TV, ale měl by mít levnější provoz,“ vysvětluje Milkovics.