Neomezené tarify táhnou. Lidem prý nevadí ani dvouletý úvazek

Uvedení nových tarifů, které jako první představila Telefónica v podstatě okamžitě následovaná Vodafonem i T-Mobilem, nenechalo podle čísel, které poskytli operátoři, zákazníky chladné. Zájemcům o neomezené volání nevadí ani časový závazek, mezi novými smlouvami převažují ty na dvouleté období.

„V tuto chvíli je počet žádostí o nové aktivace zhruba dvojnásobný oproti běžnému stavu, a to jak v prodejnách, tak v našich centrech zákaznické podpory. Tam se po představení tarifů zvedl počet hovorů dokonce trojnásobně. Největší zájem je jednoznačně o zcela neomezený tarif Free CZ, přestože zákazníci mají možnost se nevázat, preferují stabilní smluvní vztah na 24 měsíců,“ potvrdila Strategii zájem o nedávno představené tarify Ani Harutjunjan z PR oddělení Telefóniky.

U T-Mobilu mělo ke konci dubna nejvyšší tarif aktivováno 130 tisíc zákazníků. „Aktivací dvou nižších tarifů je výrazně méně, protože byly spuštěny později, až 22. dubna, nicméně v současné době je zájem zákazníků o všechny tři tarify S námi vyrovnaný,“ vysvětluje senior specialista externí komunikace T-Mobilu Lukáš Hrabal a dodává, že smlouvy na dobu neurčitou představují pouhá dvě procenta ze všech uskutečněných aktivací.

Veronika Exnerová Strategii sdělila, že do Vodafonu přišlo do konce dubna kolem 90 tisíc objednávek na neomezené tarify. Telefónika konkrétní počty zákazníků, kteří o nově nabízené služby projevili zájem, nechce sdělovat. „V tuto chvíli evidujeme několik stovek tisíc požadavků o aktivaci nových tarifů Free a tisíce dalších každým dnem přibývají, oznámila Ani Harutjunjan.