Nový obchodní ředitel CET 21

Jan Vlček

Jan Vlček

Jan Vlček přestoupil z BigMedia na pozici obchodního ředitele CET 21.

Dlouholetý ředitel outdoorové agentury BigMedia Jan Vlček zamířil na Barrandov, přesněji do Novy. Vlček se stal obchodním ředitelem TV Nova na základě výběrového řízení, které bylo vyhlášeno v květnu 2011. Televizi Nova se tím vyřešila situace, kdy fungovala takřka půl roku bez regulérního obchodního ředitele. Obchod měl v televizi na starosti Matěj Ribanský, který vykonává stejnou funkci ve slovenské televizi Markíza, jež rovněž patří americké CME.

Podpora v těžkém období

Jan Vlček se připojuje k týmu CET 21 ve velmi důležitém období. Jeho příchod přispěje k dalšímu upevnění stability obchodní politiky CET 21 v roce 2011. Z důvodu zajištění stability a kontinuity vztahů s klienty firmy bude v průběhu přechodné fáze Matěj Ribanský působit jako regionální obchodní ředitel pro Českou republiku a Slovensko. Jednání během přechodného období budou proto především vedena týmem, který byl zapojen do jednání v posledních šesti měsících, sestávajícího z Matěje Ribanského a Jana Ulrycha, kteří poskytnou Janu Vlčkovi plnou podporu.

„Velmi mě těší, že se mohu připojit k týmu nejsledovanější televizní stanice v České republice a nezpochybnitelnému lídru trhu a svými zkušenostmi a schopnostmi přispět k jeho dalšímu úspěchu. Práce v televizním průmyslu je pro mě velkou výzvou, obzvlášť práce pro nejvýznamnější společnost na televizním trhu,“ říká ke svému jmenování Jan Vlček.
Generální ředitel CET 21 Jan Andruško dodává: „Jan Vlček je velký profesionál s rozsáhlými zkušenostmi v oboru, pro naši společnost proto bude významnou posilou. Jsem přesvědčen, že je nejlepším člověkem na pozici obchodního ředitele společnosti CET 21, a věřím, že přispěje k dlouhodobému úspěchu naší společnosti.“ Jan Vlček plně převezme obchodní oddělení CET 21 do konce přechodného období, které vyprší 1. dubna 2012.

Agenturní minulost

Jan Vlček přichází do CET 21 z postu Managing Directora společnosti BigMedia, která provozuje outdoorovou agenturu BigBoard a další regionální poskytovatele venkovní reklamy. Dříve působil deset let ve společnostech skupiny WPP, například v MindShare či v pražské a moskevské pobočce JWT. Mluví plynně anglicky a rusky, domluví se francouzsky a německy. Ve volném čase hraje tenis a golf, je ženatý a má dvě děti.