Ogilvy oživila Tatru, Esku a OP Prostějov

Nová Tatra: Aprílový žertík Ogilvy

Nová Tatra: Aprílový žertík Ogilvy Zdroj: archiv

Pražská agentura Ogilvy & Mather na apríla informovala, že získala tři nové klienty: v minulosti slavné, ale dnes už prakticky zaniklé značky Tatra, OP Prostějov a Eska. Na internetu se pak objevily reklamní bannery propagující nové produkty těchto brandů.

Agentura Ogilvy v rámci aprílového žertu vyjádřila své přesvědčení, že kdyby v minulosti dostala příležitost s některou z firem pracovat, mohlo být dnes všechno jinak.

Selfpromo kampaň odstartovaly ráno klíčové vizuály na Facebooku, doplněné večer o claim: „Škoda, že jsme nedostali brief.“ Bannery umístěné v online magazínech Strategie a Marketing Journal zavedly zvědavé návštěvníky stránek na microsite www.ogilvy.cz/april, kde je čekalo vysvětlení a call to action „Pošlete nám brief“.

Všem bývalým slavným značkám vytvořilo Ogilvy v kampani nové futuristické produkty a moderní „tone of voice“. Na tvorbě konceptu automobilu Tatra se podílel designér Mike Jelínek.

Apríl od OgilvyApríl od Ogilvy | archiv