On-liny Astrosat Media má nově na starosti AdActive

Sandra: tužka na obočí Givenchy Eyebrow Show č. 3, Sensai Liquid Eyeliner, lesky na rty Givenchy Gloss Interdit Lune Carmin 31 a Givenchy Le Prisme Blush Gloss Lune Rosée 41, řasy Givenchy Phenomen Eyes Mascara, make-up Givenchy Photoperfexion Light (light gold 6), stíny Givenchy  Eyeshadow Les Ombres Regard Khaki Egerie 74, stíny Givenchy Eyeshadow 
Les Ombres Regard Dressy Indigo 11

Sandra: tužka na obočí Givenchy Eyebrow Show č. 3, Sensai Liquid Eyeliner, lesky na rty Givenchy Gloss Interdit Lune Carmin 31 a Givenchy Le Prisme Blush Gloss Lune Rosée 41, řasy Givenchy Phenomen Eyes Mascara, make-up Givenchy Photoperfexion Light (light gold 6), stíny Givenchy Eyeshadow Les Ombres Regard Khaki Egerie 74, stíny Givenchy Eyeshadow Les Ombres Regard Dressy Indigo 11 Zdroj: Bara Prasilova

Mediální zastupitelství a agentura AdActive od června rozšiřuje portfolio zastupovaných webů o on-line projekty společnosti Astrosat Media. Posílí tak své inzertní packy Ženy a Young.

„Spolupráci Astrosat Media v oblasti online reklamy s největším internetovým mediazastupitelstvím na našem trhu, kterým vzhledem k počtu reálných uživatelů AdActive je, považujeme za logický krok. AdActive zastupuje online projekty Astrosatu a jeho mateřské společnosti skupiny Vltava-Labe-Press od začátku letošního roku. V případě online projektů Astrosat Media se tak jedná o rozšíření vzájemné spolupráce,“ říká Karin Vedrová, jednatelka společnosti Astrosat.

„On-line projekty jako je Kafe, Vlasta nebo Story nám pomohou upevnit pozici již tak velmi silného inzertního balíčku zacíleného na ženy,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.

Astrosat Media (dříve Sanoma Media) je součástí společnosti Astrosat spadající do skupiny Vltava-Labe-Press, jehož zpravodajský web Deník.cz a další on-line projekty již AdActive zastupuje. Internetové portfolio Astrosat Media dosahuje návštěvnosti 1 400 000 reálných uživatelů a AdActive jej bude zastupovat exkluzivně.