Ostrava láká virálem hokejové fanoušky

Ostrava umí proměnit šanci

Ostrava umí proměnit šanci Zdroj: archiv

Severomoravská metropole spustila virální propagaci hokejového mistrovství. Spot je dílem společnosti Skórka creative.

V souvislosti s blížícím se hokejovým šampionátem vypouští Ostrava virální klip, který zábavnou formou připomíná, že není samozřejmostí, že se v Ostravě koná takto významná sportovní akce.

Ostrava umí proměnit šanci

Na objednávku města natočila spot produkční filmová společnost Skórka creative, autory jsou pánové Vlasakudis, Šimiček a Skórka. „Pro naše město je to příležitost zviditelnit se a být na něj patřičně hrdí,“ říká režisér spotu Vladimír Skórka a dodává, že v klipu vystupují imaginární postavy fanoušků z Brna, Ruska, USA nebo Polska, které ztvárnil herec ostravské Komorní scény Aréna Josef Kaluža.

„S nadsázkou necháváme fanoušky promluvit, proč se chystají do Ostravy. Většina hokejových fandů by chtěla mít šampionát u sebe doma, a to je přesně motiv, který v kampani využíváme,“ vysvětluje Skórka.

Mistrovství světa v ledním hokeji se do ostravské ČEZ Arény vrací po 11 letech. Hala prošla rekonstrukcí a modernizací, celkem Ostrava vynaložila na pořádání MS přes 70 milionů korun.