Soutěž CBRE Zasedačka roku si klade za cíl představit odborné i laické veřejnosti nejzajímavější pracovní prostředí firem v České republice. To, že spolupráce je jedním z klíčových faktorů současnosti a čím dál tím více společností uznává, že nové technologie a příjemné prostory zlepšují spolupráci a tím celkový výkon zaměstnanců, dokazují i marketingové agentury. Tyto firmy dnes proto budují moderní kanceláře – jejich prostředí a i zasedačky se mění.
„Do soutěže CBRE Zasedačka roku se přihlásila řada marketingových agentur. Firmy z těchto oborů potřebují mít kreativní prostředí a prostory, které podporují vzájemnou spolupráci. Tedy, aby jejich kanceláře byly centrem dění, místem, kde vznikají nápady a zároveň zaměstnanci měli co nejlepší podmínky pro svou práci,“ říká Petra Lávičková, Head of Marketing & PR pořádající společnosti CBRE.
Zasedačka v Ogilvy | „Zasedačka“ v Ogilvy
A Veronika Ivanović, viceprezidentka pro lidské zdroje ve Vodafonu, který je partnerem soutěže, ji doplňuje: „Komunikace mezi lidmi je pro Vodafone základem úspěchu, a proto jsou v nových kancelářských prostorech v pražských Stodůlkách zaměstnancům k dispozici relaxační zóny, výběr z mnoha chytrých zasedacích místností a také restaurace.“
Finalisté CBRE Zasedačky roku se utkají v pěti kategoriích – Zasedačka roku, Kancelář jako DNA firmy, Nejatraktivnější pracovní prostředí, Zdravá kancelář a Kanceláře pro budoucí výzvy. Vítězové budou známi 25. února.