Proč hledá CBRE Zasedačku roku? Kreativita prostor napomáhá kvalitě práce

Zasedačka v Socialbakers

Zasedačka v Socialbakers Zdroj: archiv

Doby, kdy se firmy zaměřovaly pouze na svůj profit a optimalizaci nákladů, jsou pomalu na ústupu. Udržet si kvalitního zaměstnance je číslem jedna pro společnosti, které razí moderní kancelářské trendy. A není náhoda, že průkopníky tohoto trendu jsou hlavně společnosti, kde musí lidé spolu komunikovat a být kreativní.

Soutěž CBRE Zasedačka roku si klade za cíl představit odborné i laické veřejnosti nejzajímavější pracovní prostředí firem v České republice. To, že spolupráce je jedním z klíčových faktorů současnosti a čím dál tím více společností uznává, že nové technologie a příjemné prostory zlepšují spolupráci a tím celkový výkon zaměstnanců, dokazují i marketingové agentury. Tyto firmy dnes proto budují moderní kanceláře – jejich prostředí a i zasedačky se mění.

„Do soutěže CBRE Zasedačka roku se přihlásila řada marketingových agentur. Firmy z těchto oborů potřebují mít kreativní prostředí a prostory, které podporují vzájemnou spolupráci. Tedy, aby jejich kanceláře byly centrem dění, místem, kde vznikají nápady a zároveň zaměstnanci měli co nejlepší podmínky pro svou práci,“ říká Petra Lávičková, Head of Marketing & PR pořádající společnosti CBRE.

Zasedačka v OgilvyZasedačka v Ogilvy | archiv„Zasedačka“ v Ogilvy

A Veronika Ivanović, viceprezidentka pro lidské zdroje ve Vodafonu, který je partnerem soutěže, ji doplňuje: „Komunikace mezi lidmi je pro Vodafone základem úspěchu, a proto jsou v nových kancelářských prostorech v pražských Stodůlkách zaměstnancům k dispozici relaxační zóny, výběr z mnoha chytrých zasedacích místností a také restaurace.“

Finalisté CBRE Zasedačky roku se utkají v pěti kategoriích – Zasedačka roku, Kancelář jako DNA firmy, Nejatraktivnější pracovní prostředí, Zdravá kancelář a Kanceláře pro budoucí výzvy. Vítězové budou známi 25. února.