Program Pětky stojí na zábavě a celebritách

Pětka na tiskové konferenci představila tváře, které se budou pravidelně objevovat v jejím vysílání

Pětka na tiskové konferenci představila tváře, které se budou pravidelně objevovat v jejím vysílání

Celoplošná stanice TV Pětka, která zahajuje vysílání 15. října, představila svoje programové schéma. Převládá v něm vlastní tvorba a původní formáty podpořené účastí známých tváří.

„Vlastní tvorba je podle mě dobrý počin i proto, že se tím rozhýbe televizní trh, oslovíme kreativní lidi a ukážeme, že není nutné všechno nakupovat venku. Budeme pochopitelně vytipovávat i akvizice, třeba v oblasti pohádek,” řekl Strategii výkonný ředitel TV Pětka Pavel Attel. Ten na tiskové konferenci prozradil cíle, které by chtěl s novou celoplošnou televizí dosáhnout: „Po prvním roce vysílání jsme si uložili share 1,5 %, po dvou letech vysílání 3 % a v roce 2015 by to mělo být 5 %.“

Hlavní vysílací čas všedních dnů patří pořadu Koule, který bude zpravodajským zaměřením doplňovat Zprávy z Pětky. Glosované události dne budou od 20 hodin moderovat Ivo Šmoldas, Pavlína Wolfová a Luděk Staněk. Po Kouli přijde na řadu od pondělí do pátku společenský magazín Bulvárek s podtitulem „Bulvár jinak“, který budou na střídačku uvádět Jan Antonín Duchoslav a Kateřina Kristelová.

V programovém schématu se objevují další známá jména: Iveta Bartošová, jako hlavní postava reality show Iveta, Zdeněk Izer v show Buřtcajk nebo Alice Bendová jako průvodkyně pořadu ze zákulisí celebrit. Pětka nezapomněla ani na našich televizích oblíbené vaření – kulinářskou show Nevař z vody bude mít na starosti David Suchařípa. A chybět nebude ani talk-show, které bude každou sobotu od 18 hodin uvádět Jakub Kohák.

Jakub Kohák zvolil netradiční způsob příchodu na tiskovou konferenci. Vlevo od něj stojí generální ředitel televize Marek Vítek.Jakub Kohák zvolil netradiční způsob příchodu na tiskovou konferenci. Vlevo od něj stojí generální ředitel televize Marek Vítek.

Webové stránky, které televize spustí 15. října v poledne, nabídnou živý stream vysílání a archiv už odvysílaných pořadů. Reklamní prostor na Pětce bude na základě výhradní smlouvy prodávat At Media. Prodej product placementu, sponzoringu a jednání s menšími zadavateli bude obstarávat obchodní oddělení Pětky.

Rohovor s výkonným ředitelem TV Pětka Pavlem Attelem najdete v tištěné verzi Strategie, která vychází 18. října.