Rádio Česko vysílá z billboardů

Kampaň Rádia Česko

Kampaň Rádia Česko

Stanice Českého rozhlasu Rádio Česko zahájila v srpnu kampaň zaměřenou především na řidiče z velkých měst.

Cílem nové kampaně Rádia Česko je zvýšit povědomí o stanici. Vizuál z dílny grafického studia Kafka design má v srpnu vyhrazen prostor na deseti billboardech 9,6 x 3,6 společnosti BigMedia v Praze a dalších větších městech. Byly vybrány nosiče na místech s hustým provozem (Evropská, Barrandovský most, Pražský okruh, Jižní spojka, Sokolovská), aby se informace o zpravodajské stanici dostala k co největšímu počtu řidičů a jejich a spolujezdců.

Rádio Česko od února letošního roku postupně mění vysílací schéma a zařazuje programové novinky. Doba digitálního vysílání byla rozšířena z původních 6 na 10 hodin a v průběhu srpna byly do vysílání uvedeny tři nové magazíny. V září bude do vysílání nasazeno několik dalších týdeníků.