Red Media posílila výkonnostní marketing

Posily agentury Red Media

Posily agentury Red Media

Markéta Kolerusová povede nově v agentuře Red Media specialisty na PPC. Dosavadnímu lídrovi Janu Běhounkovi se tím uvolní ruce pro strategický rozvoj.

Tým specialistů na výkonnostní marketing v mediální agentuře Red Media ze skupiny Kindred Group vede nově Markéta Kolerusová společně s Janem Běhounkem, který její pozici dosud zastával.

Kolerusová bude mít z pozice head of performance channels na starost personální vedení sedmičlenného týmu PPC specialistů. Běhounek, který v agentuře působí jako performance advertising director od roku 2013, se bude nyní intenzivněji věnovat strategickému rozvoji výkonnostních nástrojů a zaměří se především na rozvoj privátních RTB kampaní s pokročilým cílením využívajícím data z CRM.

Kolerusová před příchodem do Red Media působila jako nezávislý marketingový konzultant, věnovala se školení online marketingu a současně externě přednáší na ČZU. V minulosti rovněž zastávala pozici SEM director ve společnosti Sun Marketing.

Do Red Media nastoupily rovněž Jana Vacková a Veronika Randáčková, obě přicházejí z agentury B2B Group, kde se specializovaly na PPC kampaně. V novém působišti mají na starost výkonnostní kampaně pro klienty z oblasti financí a e-commerce.