Rock for People spojil Staropramen s Gambrinusem

Rock for people

Rock for people

Pivovar Staropramen, který letos rozšířil počet sponzorovaných hudebních festivalů, se v případě výročního koncertu Rock for People spojil s konkurenční značkou Gambrinus. Důvodem je fakt, že oba pivovary stály u historie festivalu.

„Výročí dvaceti let jednoho z nejvýznamnějších hudebních festivalů u nás má být především připomenutím jeho dlouhé a zajímavé historie. U ní stály dva pivovary: smíchovský a plzeňský. Proto jsme jako dlouholetý a současný generální partner neměli problém schválit nápad produkce na participaci našeho předchůdce,“ uvedl důvody Jan Vošta, event&sponzoring manager společnosti Pivovary Staropramen.

„Důvodem rozhodnutí pro takovouto spolupráci bylo pivní partnerství a dlouhodobá podpora festivalu ze strany Gambrinus v minulosti,“ řekla mluvčí Kateřina Krásová, mluvčí Plzeňského Prazdroje.

Staropramen letos na Rock for People přišel vedle spolupráce s Gambrinusem a uvedením Carling Cherry Cideru navíc i s projektem „Festivaly bez zábran“, který navazuje na interní projekt společnosti „Sbírej víčka, postavíme….“ Jeho cílem je usnadnit pohyb tělesně postižených fanoušků letních festivalů po samotném areálu a nabídnout jim větší komfort v zázemí.

Partnery letošního Rock for People byl také T-Mobile a Zoot.