Rossmann a Kaspeni balí na Bali

Kampaň Rossmannu a agentury Kaspen

Kampaň Rossmannu a agentury Kaspen Zdroj: Kaspen

Síť drogerií a parfumerií Rossmann spustila letní kampaň z dílny agentury Kaspen, která také přišla s claimem „Kdo se sbalí na Bali?“.

Společnost Rossmann se poprvé rozhodla uspořádat letní kampaň pro své zákazníky. Od května až do 17. července 2016 mohou zákazníci za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně Rossmann sbírat body, které mohou postupně proměňovat za slevy na vybrané produkty a navíc každý týden soutěžit o deset zájezdů v hodnotě 20 000 korun od cestovní agentury Invia dle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je exotická dovolená na Bali v hodnotě 200 000 korun od téže cestovky.

„Jako partneři soutěže oceňujeme zejména možnost být součástí kampaně na všech pobočkách společnosti Rossmann,“ říká Michal Bošela z marketingu cestovní agentury Invia.

Námět a kreativní část kampaně pochází z dílny reklamní agentury Kaspen a marketingového oddělení společnosti Rossmann ČR. Kampaň proběhne celoplošně v tisku, onlinu, rádiu a v různých formách POS materiálů na všech 124 prodejnách v Česku. Online kampaň má na starosti agentura RoiStory.