S ježibabou do Equa bank

Pohádková kampaň Equa bank od agentury Proboston Creative

Pohádková kampaň Equa bank od agentury Proboston Creative Zdroj: archiv

Equa bank představila nový reklamní koncept, který využívá motivů známých pohádek. Obsah a realizaci má na starosti agentura Proboston Creative.

Nové reklamní spoty Equa Bank, ve kterých je hlavní postavou známý herec Roman Vojtek, běží od 10. února na televizních stanicích Nova, Prima a Barrandov a vysílat je budou i stanice zastupované společností Atmedia. Reklamní kampaň bude silně podpořena i na internetu.

„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.

Pohádkové spoty jsou výsledkem spolupráce Equa bank s reklamní agenturou Proboston Creative. Každý pohádkový příběh představí jeden bankovní produkt.

„Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů.

Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody. Proboston Creative vzešla jako vítěz mezi šesti agenturami v podzimním výběrovém řízení banky.