Sazka zahajuje spolupráci s VCCP

Sazka představila novou vizuální identitu

Sazka představila novou vizuální identitu

Reklamní agentura VCCP uspěla v minitendru sázkové společnosti Sazka. Jejím úkolem bude vytvoření konceptu kampaně pro Šťastných 10.

První velkou kampaň na hru Šťastných 10 po změně loga připraví reklamní agentura VCCP. Strategii o tom informoval šéf marketingu Sazky Roman Ječmínek. Sázková společnost oslovila celkem čtyři agentury, jednou z nich byla i Havas Worldwide Prague, která už je podepsána pod kampaní na Sportku (běží od 28. března).

Start kampaně na Šťastných 10 je naplánován na polovinu května a podle Ječmínka se v ní počítá s využitím televize, rádia, tisku, místa prodeje a velký důraz bude kladen na internet.

Sazka představila koncem března svoji novou vizuální identitu a zároveň první kampaň s novým logem Sportky. Marketingový šéf na tiskové konferenci informoval, že společnost má v plánu spolupracovat s několika agenturami a bude poptávat jednotlivé kampaně. Po hrách Sportka a Šťastných 10 přijdou na řadu Euromiliony; jejich kampaň by měla odstartovat v půlce června, ale na rozdíl od Sportky a Šťastných 10 se u nich nepočítá s podporou v televizi.