V akčním klipu ukáže Škoda Auto novou generaci nejúspěšnějšího modelu Octavia ve verzi Combi spolu s modernizovanou verzí vlajkové lodi značky – modelu Superb. Cílem celé kampaně je poukázat na tradiční spojení sportu, v tomto případě konkrétně cyklistiky, se značkou, ale především na tým lidí, který za každým závodem stojí. Televizní spot bude vysílán na stanici Eurosport a k využití bude poskytnut všem importérům na více než stovce trhů po celém světě.
Údaje ke spotu:
Reklamní agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitel: Michael Pfeiffer-Belli
Produkce: Armada Films
Režie: Markus Walter
Kamera: Martin Ruhe, Alexandr Palm
Lokalita: Slovinsko
Právě podpora cyklistiky tvoří spolu s hokejem a motosportem hlavní pilíře sponzoringových aktivit automobilky. Tour de France patří mezi tři největší sportovní události na světě, v roce 2012 byl přenos závodu vysílán ve 190 zemích po celém světě a přímo na místě konání se dohromady sešlo na 12 milionů fanoušků. Škoda sponzoruje Tour de France už desátým rokem a kromě oficiálního partnera závodu je také partnerem soutěže o bílý trikot pro nejúspěšnějšího mladého jezdce.