Na všech nemovitostech a prvcích korporátní komunikace skupiny KKCG proběhne postupně od 7. listopadu do konce roku 2014 rebranding, nové logo se do budoucna bude objevovat i na materiálech všech společností, které pod skupinu patří.
„KKCG chce novým vizuálním stylem podtrhnout svůj ideál značky a čtyři základní hodnoty korporace – respekt, zodpovědnost, odvahu a stabilitu,“ říká Luboš Veselý, manažer korporátního marketingu skupiny KKCG.
Autor nového vizuálního stylu, britský designér Martin Blunt, má za sebou řadu úspěšných projektů v České republice i na mezinárodní úrovni. Na českém trhu se pohybuje od roku 1993 a do portfolia jeho práce patří návrhy pro firmy, jako je Opavia, Bohemia, JBPR a řada dalších.
Nové logo KKCG není jeho jedinou prací pro KKCG. Vytvořil rovněž nové vizuální identity pro Sazku a pro Moravské naftové doly. Nové logo vzniklo v úzké spolupráci a komunikaci mezi skupinou a designérem.
Řeč loga
Logotyp KKCG symbolizuje iniciály Karla Komárka a způsob podnikání společnosti. Písmena C a G jsou součástí oválného znaku, ve kterém je umístěno písmeno K. Dohromady tak tvoří komplexní a jednotný znak. Dalším výrazným prvkem loga je černá barva. Ta reflektuje důvěryhodnost a zodpovědnost, dvě ze čtyř zásadních hodnot celé skupiny. Další dvě, stabilitu a respekt, vyjadřuje výrazný styl písma.
Samotný nápis KKCG hraje v celém logu důležitou roli. Vytváří seriózní, profesionální a stabilní obraz skupiny. Idea společnosti KKCG je také přímo vyjádřená v podtitulku „Vision Beyond the Obvious“. Psací písmo evokuje ručně psaný podpis a připomíná zodpovědnost a osobní přístup jednotlivců, ale i celé skupiny. Dominující oválný tvar také znázorňuje zemi, přírodní zdroje a ukazuje jasnou a dlouhodobou vizi skupiny.
„Stínování a 3D efekt logu dodává pocit tajemna a ideu odhalení něčeho nového,“ doplňuje ředitel britského designérského studia Sheerman Blunt a autor loga Martin Blunt.