Social Marketers Summit 2011

Social Marketers Summit 2011

Social Marketers Summit 2011

V září roku 2010 se v Praze konala první konference u nás zaměřená pouze na sociální média – přesněji na jejich komerční využití. Přilákala téměř tři stovky účastníků. 4. října letošního roku je proto přichystán druhý ročník Social Marketers Summit, jehož cílem je opět po roce na jednom místě zkoncentrovat příznivce marketingu v sociálních médiích a představit jim názory a postupy těch, kteří v této oblasti vynikají.

Letošní program stojí prakticky výhradně na zahraničních řečnících z celého světa: především USA, Velké Británie, ale i Brazílie nebo Holandska. Všechny prezentace mají společné výchozí téma: věnují se síle jednotlivce spojeného do sociální sítě, kterou lze pro marketing výborně využít, ale zároveň dokázala zničit mnoho kampaní i celých značek.

Mezi řečníky jmenujme jako prvního Eda Robinsona, kreativního ředitele agentury The Viral Factory a držitele deseti Lvů z Cannes, jehož virální videa jsou známá a obdivovaná i v České republice. Ed především přesvědčí účastníky, že virální šíření rozhodně nezaniklo s nástupem sociálních médií, vysvětlí, proč jeho agentura věnuje šíření na globální úrovni a jak se vyrovnat s virálitou obecně.

S virálním marketingem spojil část svých aktivit i Igor Beuker, nesmírně aktivní spolumajitel systému pro měření online videa Viral Tracker, jednoho z nejvlivnějších blogů na světě ViralBlog, agentury zaměřené na sociální média Social8 a TOP10 trend watcher Speakers Academy. Igor bude hovořit o kontrole nad komerční komunikací a skutečnostech, které si firmy musí uvědomit, aby mohly komunikovat v otevřeném online prostředí.

Dalšími vystupujícími budou:

Tiago Luiz - Autor nejlepšího světového případu SEM podle Google a majitel největší agentury zaměřené na sociální média v Brazílii bude hovořit o využití sociálních médiích na straně světa, o které toho u nás moc nevíme.
Tom Ollerton – se bude věnovat otázce, jak zaimplementovat marketingová sdělení do konverzace tak, aby se nenarušily vztahy – jinými slovy, jak fanoušky konvertovat na zákazníky.
Neil Vidyarthi & Lauren Dugan (SocialTimes.com, AllTwitter.com) ve společné prezentaci představí case studies z prostředí sociálních médií, které jsou ukázkou toho nejlepšího i nejhoršího, co mohou marketéři nachystat fanouškům a fanouškové marketérům.

Konferencí budou provázet Michal Pastier, kreativní ředitel nejoceňovanější digitální agentury Slovenska Zaraguza Digital a Pavel Hacker (EURO RSCG Social).

Konference je jednodenní, Social Marketers Summit se koná 4. října v pražském Paláci Lucerna, registrace začíná v 8:15, předpokládaný konec akce je okolo 17:00. Po akci následuje afterparty v pražském Harley’s baru. Veškeré informace k Summitu naleznete na webu konference, doplňkové pak na její Facebook Page a Twitter kanálu.

Partnery akce jsou Nokia Česká republika, SYMBIO Digital, Nydrle Digital, Scholz & Friends, eMerite, VOYO.cz, Kofola, Falanxia, BrandzFriendz, mediálními partnery pak , Médiář a Tyinternety.cz.