Sportovnímu promotérovi Černoškovi se loni dařilo

Sportovní promotér Miroslav Černošek

Sportovní promotér Miroslav Černošek Zdroj: Robert Zlatohlavek, E15

Společnosti Česká sportovní, která zajišťuje například zápasy tenisových soutěží Davis Cup a Fed Cup či basketbalovou Final Four, se minulý rok dařilo. „Česká sportovní měla loni obrat 220 milionů a zisk po zdanění byl 2,3 milionu,“ uvádí její majitel Miroslav Černošek. V černých číslech jsou i další společnosti TK Plus a TK Plus Sport, kde působí.

Česká sportovní kromě organizování a marketingového zajišťování sportovních událostí rovněž zastupuje špičkové sportovce. Mezi ně patří například hokejisté Jaromír Jágr, Jakub Voráček, lyžařka Šárka Strachová či tenisté Tomáš Berdych a Petra Kvitová.

O hodnotě České sportovní nechce Černošek spekulovat s tím, že nejde vyčíslit v korunách a je v jejím know-how, lidech, historii, zkušenostech a kontaktech.

Zajímavostí je, že Černošek při řízení firmy se stomilionovými obraty nepoužívá počítač ani smartphone. „Mám diář, lístečky a kalendář. Jsem v tomto směru jak pan Babiš, jsem nepříznivcem počítačů,“ uvádí sportovní promotér.

Velký rozhovor najdete v pondělním vydání týdeníku Euro