Spot dne: Fandi, ale zůstaň bláznem Kampaň HJK Helsinky • Zdroj: archiv vtf 16. února 2015 · 06:59 Jak určit definici šílenství, naznačuje spot finské reklamky Passion Agency Cassius: dělat stejné věci, a očekávat jiný výsledek. Jako když si koupíte permanentku na zápasy fotbalistů HJK Helsinky. HJK Helsinky
AktualizovánoSolárníci z pražské burzy údajně nehradí faktury. Čelí insolvenčnímu návrhu Průmysl a energetika
Další vládní akciová pumpa. Trumpova administrativa jedná s firmami v oblasti kvantových počítačů Burzy a trhy
Značka Volkswagenu, která v Číně poráží Škodu Auto, se prodává i v Česku. Dovoz zajišťuje AAA Auto Průmysl a energetika
Češi se přestávají stěhovat. Zuby nehty se drží starých nájmů, za věrnost očekávají výhody Reality a stavebnictví
Španělé zkoušejí zatrhnout střídání letního a zimního času. Skončit s ním chtějí v EU už příští rok Byznys
Albertovem to nekončí. Mám v plánu velkou knihovnu i studentský dům, říká rektorka Univerzity Karlovy Rozhovory
Inovativní firmy ušetří miliony korun ročně na daních. ANO chce úlevy ještě více zatraktivnit Startupy