SZIF vypisuje tendr na komunikaci Klasy pro rok 2014

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: profimedia.cz

Státní zemědělský intervenční fond zahajuje výběrové řízení na komunikační podporu značky Klasa pro rok 2014. Jedním z cílů plánované kampaně je zvýšení prodeje potravin s označením Klasa v klíčových obchodních řetězcích. Předpokládaná hodnota poptávaných služeb je 158 milionů korun bez DPH.

Podle údajů v zadávací dokumentaci hodlá zadavatel uzavřít rámcovou smlouvu s jedním uchazečem na celý příští rok. Předmětem smlouvy bude tvorba marketingových, mediální a PR kampaní na podporu značky Klasa.

Na rok 2014 je podle dostupných zdrojů plánována kampaň v televizi, tisku, rádiu, na internetu v OOH a v místě prodeje, úkolem vítězné agentury bude i návrh nových webových stránek a jejich správa, realizace spotřebitelských soutěží, roadshow a eventy.

Strategickým cílem kampaně pro příští rok je přiblížení značky spotřebiteli tak, aby Klasu vyhledával a preferoval a zároveň aby ji prodejci nabízeli v co největší šíři. Státní zemědělský intervenční fond od kampaně mimo jiné očekává, že se zvýší zalistování a prodej potravin s označením Klasa v klíčových obchodních řetězcích.

Základním hodnotícím kritériem právě vyhlášené zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Lhůta pro podání nabídek je 21. října. Do konce roku je komunikační agenturou Klasy Comunica, která zvítězila v tendru vypsaném v roce 2012.